2 dagar närmare

publicerat i Allmänt;
Än har det inte kommit någon bebis, och det börjar kännas som att det aldrig kommer att göra det heller? Tiden går så segt just nu, varje dag känns som en vecka. Och när jag tycker mig känna lite förvärkar så tänker jag att jag bara inbillar mig för det kommer aldrig komma något barn. :)
Usch, den här tiden är nog den värsta! Dom sista dagarna...
Har mått relativt bra annars under graviditeten, det jag lidit mest av är trötthet. Ständigt trött! Det har att göra med att jag fått struma nu under graviditeten också, underproduktion. Sen har jag lagt på mig väldigt mycket vätska, fötter, ben & händer har blivit jättesvällda. Hela jag har blivit som uppblåst, och gått upp väldigt mycket i vikt. Nu är det ca 26kg. Tänk er, 26kg!! Inte undra på att jag tycker att allt är jobbigt och ansträngande? Jag hoppas att mycket är vätska som tappas sen automatiskt efter graviditet & amningen.
Annars längtar jag som en tok tillbaka till gymmet! Jag har nog aldrig haft ett sånt här långt uppehåll :) Så jag är sjukt taggad. Längtar till att få dra på mig träningskläderna och lyfta lite vikter igen. Det är speciellt tråkigt nu när Christian åker och tränar. För jag vill så gärna med, men nej. Jag orkar ju inte lyfta mitt feta arsel ur soffan. Alldeles för trött och för sliten för att orka träna något under graviditeten.
Men snart kan jag äntligen få göra honom sällskap :) Den lille får vi fixa barnvakt åt undertiden bara..
Ska göra ett försök till att sova lite till nu, och vääääänta ännu mer till att jag kan få känna lite värkar. :)

Kommentera inlägget här :