Fredag!

publicerat i

Nu är det fredag och dags för helg igen. Veckorna går alldeles för fort!
Det enda positiva är att det är jul snart :-) Lexus första jul, vår första jul tillsammans. Gissa om han kommer få mycket julklappar? ;-) Han ska få adventskalender också, så han kommer få ett litet paket varje dag fram till julafton :-)
Jag har inte hunnit handla något till den än, så de är nog dags att göra de.

Annars då..
1års kalasinbjudningarna damp ner i brevlådan i veckan, hur fina som helst! Så dom ska jag pilla på med de sista sen ska dom skickas ut.
Jag har fullt på med att planera julklappar och 1års presenter/tårta/kakor/osv... Stressar upp mig mer än nödvändigt tror jag :-)

Och mitt i allt är vi i fullt på med att kolla på hus. Vi vill flytta nuuuuu.. Helst innan jul å kalsdags. Vi har 1 månads uppsägning på radhuset, så de blir tajt om vi ska hinna innan jul :)
Vi ska på en ny visning på måndag, och en på tisdag igen. Vi är desperata nu!

Vi har dock ändrat tänket ang hus. Vi har nog mer beslutat oss om att "mellanlanda" och spara ännu mer pengar å sen bygga vårat drömfunkis. Eller flytta till USA? ;) önsketänkande..

Så dagarna går nu åt till: husletande, julplanering, kalasplanering å annat skoj :-)

Kommentera inlägget här :