Redo för 1a advent

publicerat i

Igår fick vi en ny tvättmaskin, den andra gick sönder så vi fick en ny på garantin. Så imorse sorterade jag upp 3ton tvätt och satte igång.
Vi eller jag är alldeles för lat och bekväm för att gå till tvättstugan på området och boka tid, ha en tid att passa. Jag måste tvätta när jag har tid ;) krångligt att behöva passa tider..

I alla fall, så kom bästa mamma/mormor och tog med sig Lexus hem vid lunch så att jag kunde städa i lugn och ro.
Så nu är julstjärnorna på sin plats i fönster, julblommor i krukorna (hyacint, mini en, och julstjärnor). Juldukarna åkte på borden dom också.
Så nu börjar julstämningen komma :)

Vi fick även julgranen igår. Mamma & pappa kom med den på morgonen, så jag fick hjälp att då den på plats. Och den lyser så fint nu.

Förra året hade vi inte så mycket julstämning alls, så det kompenserar jag upp med detta år ;)

Kommentera inlägget här :