Höstpynt

publicerat i

Har både en bra och en mindre bra nyhet! Vi börjar med den bra : Lexus har börjat sova hela kvällarna istället för att envisas med att komma upp vid 9-10 tiden. Jippi! Det betyder att mamma och pappa får lite tid för varandra.

MEN... Det mindre bra, eller roliga är att han envisas med att vakna strax innan 07:00 på morgonen! Jag är dööööd... Jag är så sjukt trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men det är bara att klistra på ett leende och gosa med en allt för pigg och livlig unge! Dock så vill han bara upp en sväng, ca 1h innan han återigen vill sova 1h till.
Så då hinner jag får lite skönhetssömn..
;-)

Idag var vi i skogen och hämtade hem lite mossa och enris samt granris. Så nu har jag höstpyntat ute. :-) och utemöblerna & grillen har fått flytta in i Boden på vintervila..

Nu sover Lexus och jag ska smyga ner och sätta röva i soffa och vara vila. Och mysa med älsklingen!

Kommentera inlägget här :