Snö, regn och hockey

publicerat i

Den första snön har kommit! Och försvunnit.. Men det gör inget, för snart kommer det mer och ligger kvar.
Lexus första snö var det, i alla fall som han märkte av. Han har provsuttit snön men reagerade inte på det. Kan ha att göra med att morfar kom precis så då blev han roligare :)

Men det var förra veckan det, nu regnar det..

Imorgon ska vi på hockey, medan Lexus får stanna hos morfar & mormor som ska ha middagsbjudning. Jag hoppas vi hinner komma tillbaka till efterrätten iaf :-)

Sen på söndag är det kalas, ett 30års kalas. Lilly fyller 3, och mitt stora hjärta 27. Så dom skår ihop firandet.

Sen är det farsdag nästa söndag? Å sen julafton.. Men innan jul ska vi hinna med ett dop också. Och efter jul blir bästa Lexus 1år.

Utgifternas månader är kommen, halleluja moment. Eller inte :)

Men kosta va de kostar vill för man fyller bara 1ggr per år, och det är bara jul 1ggr per år och det är bara farsdag 1 gång per år, och man döps bara 1 gång i livet. :)

Men i år har förnuftet kommit fram i mig. Jag köpte julklapp år Lexus redan i augusti. Så blir det inte liks mycket nu. Klappar mig själv på axeln!! Framförhållning kan bara vara bra :)

Nu är det frulletime, makkapakka går som vanligt på Tvn. Inget annat duger nästan.. :)

Kommentera inlägget här :