Arg!!

publicerat i



Trodde mitt mammahjärta skulle brista i tusen bitar idag när vi var på ÖF. Lexus kryper nyfiken till två äldre barn (2-3år) och sätter sig på knä vid dom. Rör ingenting! Och då knuffar ena barnet omkull honom så att han ramlar bakåt och slår i bakhuvudet. Jag hann precis se hela händelsen och var snabbt fram till en rädd, jätteledsen liten Lexus. Fasen va arg man blir!!! Det är första gången jag ser någon "göra illa" mitt barn! Och det var hemskt. Fy! Vill inte ens berätta vilka tankar som for i huvudet.
Som tur var gick allt bra. Och jag hoppas barnet fick skämmas lite. Otäckt med barn som bara vill butta och knuffa omkull andra barn. Någon gång kan det faktiskt gå illa..

Phuuu..



Annars gick det gick bra på hästryggen idag! Lite ringrostig är man allt, men jag satt kvar i alla fall :-) Palle är hur snygg som helst, maffig och het. En häst i min smak ;-)

Kommentera inlägget här :