Höstdepp, pepp!

publicerat i

Ligger i sängen med Lexus på bröstet och samlar lite energi. Är så trött och slut om dagarna, stressad och klen. Stressar upp mig om jag har EN tid/sak att passa på hela dagen. Så kroppen har börjat säga ifrån nu.. Måste försöka äta mer regelbundet & bra, sluta hinka kaffe & sluta stressa.
Mina matvanor är inte de bästa för tillfället :-)

Men nu till något roligare. Om en stund ska vi göra oss klara och åka till stallet. Dags för mig att hoppa upp på hästryggen och göra min första ridtur på Palle.
Systeryster åket bort nästa vecka och då ska jag leka hästägare en vecka. Lucky me. Inte lika mycket lycky Christian då jag kommer vara i stallet en del och framförallt lukta häst! Hehe :-) mysigt!

Jag har gjort något jag trodde skulle vara omöjligt. JAG har lyckats övertala Christian att Lexus vill ha en shettis! Så nu väntar vi på rätt tillfälle bara :-)

Kommentera inlägget här :