Jobbhelg

publicerat i Allmänt;
I torsdags tog jag, Lexus & mamma en trip till Valbo. Storsade runt på Ikea och i alla klädaffärer. Lexus shoppade loss riktigt och fick massor av nya kläder :-) Lagomt trött i kroppen och nöjda trängde vi in oss i bilen och for hem efter ca 5h. Så nu har mitt shoppingbegär stillats lite!

I helgen var det min "jobbhelg", dock tog jag ledigt halva lördagen och åkte på "släktträff" (bara de närmsta, kusiner mfl.) ute i skogen. Sen åkte vi hem och tog det lugnt bara.. I igår söndag jobbade jag heldag 8-19. Så då fick Lexus och pappan ha lite kvalitetstid, så dom gick det ingen nöd på. Däremot mig!! Jag längtar ihjäl mig efter lillgrodan när jag är ifrån honom, fast samtidigt är det "skönt" att få ägna sig åt något annat några timmar. Man behöver lite pause ibland :-)

Nu är det måndag igen och Christian är på jobbet. Jag och lillterrorn har städat och nu sitter han och kollar på makkapakka medan jag får äta frukost ifred. Tänkte åka till öppna förskolan en sväng 10-12 innan Lexus får mellanlanda hos mormor/morfar medan jag och systeryster åker till ridhuset med Palle.

Nu måste vi dra på ett kol :)

Kommentera inlägget här :