Måndag igen

publicerat i

I helgen som var jobbade jag, närmare bestämt 20h på 2 dagar. Så jag var lagomt mör i kroppen när jag äntligen fick sätta röva i soffan 20:00 på söndagen.
Idag är jag bara trött, noll energi. Jag & Lexus började med att städa imorse, kändes som om vi bodde på ett grusberg. :-)
Sen åkte vi på öppna förskolan så grodan fick leka av sig lite. Dock är han väldig vaksam, han är inte så mycket för att leka med andra.
Dom kanske inte är det i den åldern?
Han kröp runt på upptäcksfärd i alla fall, i vanliga fall sitter han högst 1m från mig :-)
Annars har vi inte hunnit med så mycket idag, eller orkat.

Men imorgon är en ny dag, å då ska vi busa mer! Då kommer mormor hem, som har varit borta 1v.

Till något annat.
Förra veckan, var lillen å jag iväg till en fotograf, (samma som knäppte gravidbilderna) och fotade lillen. Bilderna blev jättefina och nu ska vi bara bestämma oss vilka vi ska förstora.
Fick alla bilder (48st) på en cd. :-)
Ha ha

Nu kommer snart pappan i huset hem!
Wiho

Kommentera inlägget här :