Noll energi

publicerat i Allmänt;

Tog en morgonpromenad imorse ca 50min. Stannade och köpte frukt och kvarg på vägen. Jag är verkligen en sucker för frukt! Annanas, melon, vindruvor, passionsfrukt och mango, de skulle jag kunna leva på :)

Väl hemma slängde vi i oss frukost. Lexus äter själv i babysittern, lämpligt :)
Sen fick han bada lite, innan vi somnade i soffan.
Är helt slut idag, trött och orkeslös. 

Funderar på om vi ska ta en promenad när lillgrodan vaknat och fått i sig lite käk bara. Kanske jag vaknar till, eller så blir jag ännu tröttare..
Får bli en kaffe först tror jag :)

Kyckling ligger på tinig, ska marineras o grillas när älsklingen kommer hem. Ska bli gott!! Till de blir de nog broccoli o kanske grillade morötter :) passar perfekt ist för strips.

Gud va hungrig jag blev nu.. 

Kommentera inlägget här :