Bajsnödig hund

publicerat i Allmänt;
Natten har varit hemsk, fast Lexus har sovit bra. Nu var det Tyra som höll mig vaken, jag var tvungen att gå ner med henne två gånger för hon höll (ordagrant) på att bajsa på sig. Tassade runt sängen flera gånger och pep. Tur att Lexus valde att sova :-)

Dock bestämde han att vi skulle kliva upp lite tidigare idag, 1h tidigare. Morgonsömnen är helig. Men det är bara att dra sig upp :D
Nu sitter han och kollar på MakkaPakka, efter att ha krypit runt och skrikit på katterna, busat med pappa och stökat till lite. Så förhoppningsvis är han snart trött igen ;)

Jag försöker pimpla i mig lite kaffe och kolla runt på internet. Shoppingmanin går ut i fingerspätsarna.. Men ska försöka att inte klicka hem något onödigt (fast det är de aldrig enligt mig). hehe ;)

Lexus fick sitt (mitt) efterlängtade paket med höstkläder igår! Allt är testat och satt perfekt. Så nu har jag hittat min nya favoritsida med kläder till honom :)

Nu ska jag sörpla i mig kaffet och spåna vidare på lite ideér, present till älskling, julklappar till alla.... Kul :)

Kommentera inlägget här :