Fyndat

publicerat i Allmänt;
Gjorde precis ett riktigt bra fynd! Klickade hem en Buppa Brand åkpåse "Black Star" till halva priset. Ord.pris ligger runt 799:- och jag fick den för ca 470:-
Har velat fram och tillbaka om Lexus skulle behöva en åkpåse, eller om det bara var "bortkastade pengar". Men jag tror att det kommer användas ganska flitigt :-)

Sidan jag beställde ifrån har dagliga erbjudanden på olika produkter, heminredning, kläder, skor och massa annat.

Jag börjar oftast dagen med att kolla dagens erbjudande, det har blivit till en vana nu. Fast än vi inte behöver något. :-)

Det ligger något i det Christian brukar säga -"Jag letar saker att tjäna pengar på, & du letar saker att göra av med pengar på"
Men jag tror att det är därför vi kompletterar varandra så bra ;-)

MEN! Förr la jag mestadels av lönen på kläder till mig själv, och då spelade det ingen roll vad det kostade. Men nu är det Lexus som är "boven" i det hela, det är han som får det mesta nu, eller allt. Och jag skulle inte lägga flera tusen på kläder/skor/smink varje månad.

Min syn på pengar har förändrats sen jag träffade Christian också. Jag var lite av en slösare och spenderade mycket pengar innan. Medan jag nu tänker över allt, överväger och helst inte lägger pengar på sånt som jag egentligen inte behöver.

Men det är kul att spendera pengar, det ska jag inte sticka under stolen med. Det ger mig en "kick" och gör mig glad att få shoppa!
:-D

Nåväl, nog pratat om pengar.

Här hittar ni sidan där jag gjorde dagens fynd ;-)

http://campadre.se/tipsa/793610

Kommentera inlägget här :