Snor snor och snor

publicerat i

Snoret rinner i den minsta näsan. Jag torkar och Lexus protesterar hej vilt. Men envis är vi, båda två :-)
Hoppas att det är gaddarna som spökar, det är väl på tiden att någon kommer upp nu.

Hur som helst så går det ingen nöd på honom, lika vild som vanligt. Riva, klättra, dra, slänga, osv.. Hela dagarna ;-)
Idag gjorde vi en trip till farmor, busade lite och fikade innan vi begav oss hemåt för mat och sova middag.
Vi börjar (äntligen) få in rutin på dagarna. Det är skönt för både Lexus och oss. Vi får kvällarna själva, och Lexus får mer sömn.

Imorgon ska jag upp i tid, ska iväg och rida Palle innan vi ska hälsa på kusin Lilly. Sen ska jag efter (jag vet inte hur länge) ca 1,5 år äta middag med tjejerna och dricka vin! Så då får mina älsklingskillar vara hemma och mysa. Så får pappan ta en grabbkväll utan oss sen ;-)
Blandade känslor inför morgondagen, men det kommer nog bli roligt. Får ju mysa med killarna under dagen!

Nu sover Lexus, så då ska vi passa på och mysa i soffan framför Tvn.
:-)

Kommentera inlägget här :