TAND & MOSTER

publicerat i Allmänt;
Jag trodde att den dagen aldrig skulle komma, jag drömde att vi hade avlat fram en tandlös och stum unge som bara skulle bäras och vägrade att gå. 
Men för någon dag sedan kände jag något taggit i munnen, DEN FÖRSTA tanden hade spruckit upp. 
Så Lexus var över 10,5 månad när han fick sin första gadd. 
Men han har klarat sig bra utan, han har tuggat ändå. :-)

Han har börjat gå mer och mer (med stöd av saker), men han vägrar fortfarande att gå med hjälp av oss. Jag tror att han vill "klara sig själv". :-) 

Men inget ord har sagts än, mer än YYAA som förmodligen ska vara Tyra. Han hade en period då han försökte prata men han verkar ha lagt det på hyllan för ett tag nu. 
Istället river han runt här hemma som en tornado. 


För några månader sedan fick vi veta en sak som gjorde mig alldeles varm i hjärtat! Jag ska bli moster! För första gången i mitt liv :-) Åh jag är så lycklig. Jag har väntat på den dagen länge, och i april/maj är den kommen. 
Lexus är nog lika glad som mig, då han ska få en till kusin! :-)
Och jag har en känsla av att det är en liten tös.. 


Kommentera inlägget här :