Kransar

publicerat i

Vi började dagen med att åka till fäbostugan som ligger ute i skogen. Där vi mötte moster, kusiner samt kusinbarn + alla fyrbenta.
Vi gjorde kransar av gran och enris, och fikade.
Vi var där i nästan 4h... Utan toa.. Så det var ljuvligt att komma hem :)
Och två fina kransar fick jag till! Så jag är stolt i och med att de var första gången jag gjorde någon.

Nu hänger dom fint ute på våran framsida. Det ska upp små ledljus i ena också.. Sen på lördag får jag hemlev. på julgranen som jag sågade idag.

Nu ska vi för en gångsskull ha en fin julpyntad trädgård!


Imorgon har vi också planer, då tar vi en trip till grannstaden och slösar lite pengar. Är ju dop snart = har inget att ha på mig.

Nu sussar Lexus sött på mitt bröst. Han är inne i en riktig "mamma/närhet period" han vill helst sitta fastklistrad på en. Och natten som var hade jag honom på bröstet hela natten.
Jag sover som en kratta, men vad gör man inte, närheten är mysigare :)

Kommentera inlägget här :