1 vecka

publicerat i Allmänt;

Nu är det bara 1 vecka kvar till BM! Vi som har varit helt säkra på att jag skulle föda tidigare, 2 v. Men icke! Här sitter jag med kulan kvar.

Dagarna går så fruktansvärt sakta just nu. Och tanken på att jag har 1 hel vecka kvar till BM gör mig frustrerad. Jag vill ha ungen här NU! :)

Läste att som förstföderska är det vanligt att man går över tiden också. Det hoppas jag innerligt att vi slipper. Mitt humör är inte det bästa nu, tänk en vecka framåt då... :)
Jag är så trött på att vääääänta, känns inte som att jag har gjort något annat.
Folk säger att man ska njuta av graviditeten, för att man kommer sakna det sen. Jag har njutit klart! Nu är jag bara som en tickande bomb dagarna in och ut. Mycket beror det nog på att sovrutinerna är bortblåsta. Som i förrgår la vi oss inte för än 03:00. O så vaknade vi runt 12:30. Det förstör hela dagen..
Och jag har svårt att sov längre stunder, vaknar o är törstig, kissnödig och hungrig stup i kvarten. Det är så tröttsamt!


Till något annat, så har jag fått hem vagnen och byggt ihop den. Självklart provkört lite inne också, och den verkar super! Hoppas vi är lika nöjda sen också, när den ska användas på riktigt :)


Kommentera inlägget här :