Nytt liv

publicerat i Allmänt;

Nu har vi återhämtat oss. Det har varit en stor omställning, nu är vi föräldrar! Vi har en helt underbar liten knodd, som inte kunnat vara bättre. Det är lite konstigt, att man kan älska någon SÅ mycket som man känt så kort stund. Redan efter förlossningen var han mitt ALLT! Och jag ska göra allt för denna lilla varelse.

Som sagt så åkte vi in till BB efter att jag ringt o berättat att vattnet börjat sippra, kl 10-10:30 ungefär. Skulle åka in på en liten kontroll bara, barnmorskan sa i telefon att värkarna kommer sätta igång inom 24h.
Kommer till BB, 13-13:30. Gör lite kontroller, och sen började värkarna! Och vid kvart i tio samma kväll föddes Lexus.

Jag är världens lyckligaste! Så glad & lyckligt lottad att ha Christian & Lexus i mitt liv. Nu börjar livet :)

Ligger just nu och myser i soffan med lillen på bröstet, och väntar på att gladiatorerna ska börja. :)
Lugn och skön lördagskväll.


Kommentera inlägget här :