Trött mamma & son

publicerat i

Tror att både jag och Lexus har kommit in i en riktig tröttperiod. Stödvilan på dagarna har blivit flera och längre :-) vi vaknar på morgon vid 8-9. Äter frukost och busar lite, Lexus kryper runt och stökar till innan det är dags att vila igen runt 10 tiden.
Men det räcker med en 30 min vila, om han inte får sova på mig då blir det lätt runt timmen! :-)

Inatt sover han hos mormor & morfar så att jag ska få vila och få en hel natts sömn. Inte för att han är bråkig om nätterna (han vaknar bara och vill ha välling 1-2ggr) men det kan ändå vara skönt att veta att man kan somna djupt & sova tungt och ostört en hel natt :-) så nu ska jag passa på att somna och ta vara på skönhetssömnen. Ska bara vänta på att Christian ska komma upp och göra mig sällskap!

God natt

Kommentera inlägget här :