Dålig sömn & disigt väder

publicerat i Allmänt;

Lexus vaknade till och från hela natten, mest hungrig och snorig i näsan. Men nu är de full fart, ligger här i sängen och sparkar men benen medan han gäspar. Hoppas han kan somna snart igen så jag kan äta frukost i lugn o ro ;)

Hade tänkt tagit en lugn promenad idag men vädret är så disigt och tråkigt. Men de kanske klarnar upp, annars får vi klä på oss lite mera bara.

Idag är det äntligen fredag! Då kommer Christian hem vid 17 och så är de helg. Och vi har ingenting inplanerat. De ska bli så skönt och bara ta allt som de kommer och hitta på något mysigt och roligt. Inte behöva stressa och passa tider :)
Christian ska ha ätardag på lördag, medan jag inte ska. Det kommer nog bli lite jobbigare än vad jag tror nu. Men jag får bunkra upp med lite nötter och nån frukt, hehe. De ska nog gå...

Nu ska jag försöka hjälpa Lilleman att
Somna..

Kommentera inlägget här :