Besök över helgen

publicerat i Allmänt;

Ligger i sängen med Lexus sovandes på bröstet. Efter lite mat så somnar han gärna om, och det är jag glad för. Är alldeles för trött att kliva upp den här tiden :)

Om någon timme kommer Hassel och ska bo här över helgen medan mamma & pappa åker till Prag.

Vet inte om jag ska ta mig ner o dricka kaffe o vara lite ensam, eller somna om nu.. Jobbigt val :) hehe
Benen är skapligt möra efter gårdagens benpass. Hoppas dom bär mig runt på morgonpromenaden i alla fall :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara's hemligheter - att överleva våldtäkt:

Vad är DU mest nöjd med hos dig själv? Din humör, dina ögon, ditt hår, ditt tålamod, ditt leende, ditt skratt..? Det kan vara vad som helst! Just nu skriver jag ett skolarbete om självkänsla/självförtroende och behöver så många svar jag kan få! :) vill du hjälpa mig? Gå in på länken nedan och lämna en kommentar;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/fraga-vad-ar-du-mest-nojd-med-hos-dig-sjalv.html#comment

Kommentera inlägget här :