2år, 3mån, påsk och under 70 strecket!

publicerat i Allmänt;

I lördags blev Lexus 3 månader! Tiden går så fort.. Han växer o blir stor vår lilla tjockis. Sist på BVC vägde han 6,2kg och var 59cm lång. Hehe, så tjock är han. Knubbiga lår, händer och fötter och bulliga kinder. :)

Påsken innebar massa god mat och fika. Lite godis fick slinka ner också. Dock var det min sista ätardag, och jag känner nu att jag skulle passat på att ätit lite mera. Men suget fanns inte alls efter att jag vägde mig och vågen äntligen visade under 70! 69,3 exakt. Var så nöjd att jag inte ville sabba det med massa onyttigt ;)
Nu är det "bara" 9-10kg kvar.. Phuu!

Idag är det våran 2 års dag. Jag är så kär och lycklig med min älskling! Och våran lilla älskling. :)
Synd att det är vardag och ingen ätardag för annars hade vi firat med nå gott! :)

Kommentera inlägget här :