Vinterpäls och dålig diciplin

publicerat i Allmänt;

Började kamma bort vinterpälsen på Helenas hund Kelly igår, och fortsatte idag på förmiddagen. Höll på ca 2h idag, medan han sov i mitt knä större delen av tiden :)

Hade bestämt mig för att inte äta onyttigt nå mera...?
Igår slank det ner en pizza och idag en godispåse..
Men kände att jag behövde det, så får träna extra hårt i veckan ;) om jag blir helt frisk.

Ligger i sängen nu, i vanlig ordning. Är helt slut på kvällarna... Men de är full fart på Lexus nu. Han vill inte sitta still, inte ligga. BARA stå, hela tiden. Benen sprattlar jämt, är väl bara en tidsfråga innan han börjar gå 
Nä, dit är det väl ett tag. Men han skulle nog önska han kunde det nu, helst igår. 

Söndag imorgon, får se om ja känner mig pigg för att träna. Ska iaf städa av här hemma och bädda rent. Börja nya veckan bra 

Kommentera inlägget här :